Педагогтармен жүргізілетін жұмыс бағыты:
- жас мамандардың бейімделуі (3-5 жасқа дейін): сұрақтама, сауалнама, бақылау, бірігіп іс-әрекетті талдау;
-эмоционалды күйіп кету диагностикасы (Бойко);
- пеаготартар ұжымының ахуалын зерттеу;
- психолого-педагогикалық ағару;
Педагогтармен жұмыс әкімшіліктің сұранысы және білім беру мекемесінің педагог-психологтың қалауы бойынша құрылады..
Ата-аналармен жүргізілетін жұмыс бағыты:
- ата-ана құзыреттілігін көтеру;
- ата-аналар қарым-қатынастарын оңтайландыру
Ата-аналармен жұмыс барысында білім беру мекемесінің педагог-психологтың қалауы бойынша инструментарий қолдануға ұсынылады.
Бағдарламалар
|
Атауы |
Тағайындау (Назначение) |
Жасы |
1 |
Өзіндік санасезімнің және қарым-қатынастың бұзылуының ойындық коррекциясының бағдарламасы |
Құрбы-құрдыстарымен толыққанды байланыстарын қайта құру, «Мен» бейнесін үйлестіру |
6-8 |
2 |
«Қиылыс» бағдарламасы |
Психобелсенді заттарға бейімделуін алдын-алу |
11-14 |
3 |
« Тірек нүктесі» бағдарламасы |
Әлеуметтік бейімделуі қиын жасөспірімдер үшін |
13-16 |
4 |
« Кемшіліктер туралы сөйлесейік» бағдарламасы |
Балаларда зиянды әдеттерді жоюға бағытталған барлық іс-шаралар |
11 - 16 |
5 |
Мектепалды және кіші мектеп жасындағы балаларға арналған коррекциялық-дамыту іс-шаралар |
Танымдық сфераларын дамыту |
5-7 |
6 |
Мектепалды және кіші мектеп жасындағы балаларға арналған «Ынтымақтастық» әлеуметтік тренинг бағдарламасы |
Топта балалардың ынтымақтастығы, қолайлы эмоционалды ахуал орнату, айналадағы балалардың сезімдерін тану |
5-7 |
7 |
Бірінші сыныптылықтардың дезадаптациясының алдын-алу және коррекциялау бағдарламасы |
Балаларға бір-бірімен және ересектермен байланыс орнатуға көмектесу, өзін жеке тұлға ретінде қабылдау |
5-7 |
8 |
Емтиханды тапсырушыларды психологиялық сүйемелдеу бағдарламасы |
Емтиханды сәтті тапсыру және дайындалуға эмоционалды-психологиялық жағдай жасау, мектеп өзара әрекеттесу жағдайында психологиялық көмек көрсету |
14-16 |
9 |
Бесіншісыныптылықтарды орта буында оқытуға бейімделу психологиялық бағдарламасы |
Бесіншісыныптылықтардың орта буынға психологиялық бейімделу және оқу-тәрбие процесінде пайда болуы мүмкін қиындықтарды алдын-алу. |
10-12 |
10 |
Оқушылардың танымдық сферасын коррекциялық—дамыту бағдарламасы |
Жаңа материалды түсінуге және қабылдауға, есте сақтауға, өз ойларын жеткізуге көмектеседі. |
10-12 |
11 |
8-9 сынып оқушыларына арналған « Мамандық әлеміне кіріспе» кәсіби бағдар бағдарламасы |
Оқушыларға саналы және барабар мамандықты таңдауға және кәсіби өзін-өзі анықтауға жағдай жасау. |
14-18 |
12 |
Біріншісыныптылықтарды мектепке оқыту процесіне бейімделу психологиялық бағдарламасы |
Біріншісыныптылықтардың мектепке психологиялық бейімделу және оқу-тәрбие процесінде пайда болуы мүмкін қиындықтарды алдын-алу. |
6-7 |
13 |
«Балаларда қорқыныштарды жеңу» коррекциялық бағдарламасы
|
Қиял деңгейлері әр түрлі балаларда қорқыныштарын жеңуге жағдай жасау |
6-7 |
14 |
Суицидті бағыттарды алдын-алу бағдарламасы |
Оқушылардың жеке дамуының психологиялық коррекциясы |
Тәуекел тобы |
Оқушылармен коррекциялық-дамыту жұмыстарының инструментарийі
Түзету параметры |
Методика |
Моторика |
Кіші қол моторикасын дамыту мозайка Доп Тепетеңдік, симмерия, форма, фигураларды үйрету үшін фигуралар жиынтығы «Үйшіктер мен аңдар» көру есте сақтау қабілеттерін дамтыту жиынтығы |