«Бекітемін»
Ортақ орта мектебінің директоры:
Бейсембаев Е.Ж.______________
Психологиялық қызметтің 2020-2021 оқу жылына арналған жұмыс жоспары
Мақсаттары:
Оқушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда жағымды әлеуметтік-психологиялық ахуал туғызу және оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттері:
Қызметтің негізгі мазмұны. Міндеттер |
Контингент |
Қызмет бағыты |
Өткізу мерзімі |
|||
Психодиагностика |
Кеңес беру және ағарту |
Түзету және дамыту |
Алдын-алу |
|||
Бейімделу кезеңі үрдісін психологиялық қолдау бағдарламасы (1, 5, 10 сыныптар)
Міндеттері: Бар немесе ықтимал дезадаптацияны анықтау үшін, балалардың 1,5,10-сыныптарда оқуға дайындығын анықтау, |
оқушылар |
1.Бейімделу үрдісін диагностикалау -
2. 5 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Социометриялық зерттеулер
3. 10 с. оқуш-ң бейімделу үрдісін диагностикалау Құндылық бағдарын анықтау, социометрия
|
Диагностика нәтижесі бойынша әңгіме жүргізу 1,5,10 с.
|
Түзету жаттығулары
Әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру бойынша тренинг «Орта мектептегі өзгерістер» 5-сынып
10-сынып оқушыларының бейімделуіне арналған алдын-алу сабақтары |
Оқушы карталарын толтыру |
Қыркүйек-қазан
Қазан-қараша
Қараша |
педагогтар |
Мектептегі дезадаптацияны анықтау бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған сауалнама Рахманкулова әдістемесі
|
1,5-сынып ата-аналар жиналысында бейімделу кезеңінің сипаттамалары туралы хабарлама «Мектептегі дезадаптация себептері»
|
|
1,5,10 с. ата-аналар жиналысында сөз сөйлеу «Оқушы мотивациясы - сәтті білім алудың басты шарты» |
1 жартыжылдық |
|
ата-аналар
|
Мектептегі дезадаптацияны анықтау бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға арналған сауалнама Рахманкулова әдістемесі
|
|
||||
Бейіналды дайындық және бейіндік оқыту бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: Шешім қабылдау дағдыларын дамыту: мамандық таңдау және оны алу жолдары, емтихан тапсыру және жұмысқа орналасу. |
оқушылар |
1.Дифференциалды-диагностикалық сұрақнама (ДДС) Е.А.Климов 2. Кәсіби таңдау түрткілерін анықтауға арналған сауалнама 3. Белгілі қызметке қызығушылық пен бейімділікті анықтау диагностикасы «Қызығушылық картасы» Голомшток 4. М.Р. Гинзбург сауалнамасы «Оқу мотивациясын зерттеу» 5. Жеке кәсіби келешекті құру сызбасы бойынша сауалнама (ЛПП)
|
Кәсіби әңгіме «Біз және мамандық әлемі» 9 с.
Кәсіби әңгіме «Мен өз өмірімді өзім құрамын» 11 с.
|
Кәсіби тренинг «Мамандық білгірлер клубы» 9 с. Кәсіби тренинг «Мамандық таңдау сабақтары» 11с.
|
Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат
|
2 жартыжылдық
|
педагогтар |
|
Әдістемелік жиналыс «Сынып жетекші жұмысындағы кәсіптік бағдар»
|
|
Диагностика нәтижелері бойынша сұхбат Кеңес беру «Мамандық таңдау-жауапты іс» 9,11 с.
|
||
ата-аналар
|
|
Ата-аналар жиналысы «Менің баламның таңдауы, болашақ таңдауы» 9,11 с,
|
|
|||
Дарынды балаларды психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: Дарынды оқушыларға олардың танымдық, коммуникативті, ұйымдастырушылық, әлеуметтік және нақты мүмкіндіктері мен қабілеттерін дамытуға психологиялық көмек көрсету |
оқушылар |
Мен өзімді қалай көремін (А. И. Савенков) Оқушылардың өзін-өзі бағалау әдістемесі |
|
Жаттығу «Сенімділік жолы» |
|
Желтоқсан-қаңтар |
педагогтар |
«Дарындылық картасы» әдістемесі (А.И.Савенков)
|
Әдістемелік семинар «Дарындылықты қалай анықтаймыз» |
|
Кеңес беру «Дарындылық дегеніміз не?»
|
||
ата-аналар
|
Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі
|
|
|
|||
Асоциалды және «тәуекел тобындағы» балаларды психологиялық қолдау бағдарламасы.
Міндеттері: Қоғамдағы балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік-психологиялық бейімделуіне ықпал ету.
|
оқушылар |
Тұлғаның мінез-құлық ерекшеліктері
Тұлғаның дезадаптация себептерін диагностикалау
|
|
«Тәуекел тобының» және әлеуметтік қауіпті жағдайдағы оқушылармен «Достастық» бағдарламасы бойынша тренинг
«Менің таңдауым - салауатты өмір салты» бағдарламасы бойынша психобелсенді заттарды қолданатын оқушылармен тренинг |
«Денсаулық жастық шақтан сақталатын құндылық па?» «Агрессивтілік, сенімсіздік және өзіне сенімділік» «Жауапты мінез-құлық дегеніміз не?»
|
|
педагогтар |
Әлеуметтік және психологиялық қолдау карталарын толтыру. |
Кеңес беру «Қиын өмірлік жағдайдағы балалар» «Жасөспірімнің психологиялық сипаттамасы» «Қиын бала. Ол кім?» |
|
«Қиын жасөспірімді қалай түсінуге болады?» «Агрессия. Себептері мен салдары» |
|
|
ата-аналар
|
Отбасылық тәрбиелеу стилдерін зерттеу |
«Жасөспірімнің жеке қасиеттерін дамытудағы отбасының рөлі» |
|
«Отбасылық ережелер, махаббат, сүйіспеншілік» |
||
Суициалдық мінез-құлықтың алдын-алу бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы.
Міндеттері: Оқу процесіне қатысушылардың ойлауында рухани, адамгершілік және эстетикалық өлшемдерді қалыптастыру
|
оқушылар |
Жасөспірім мінез-құлқының суицидтік бағытын зерттеу: «Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру» бағдарламасы (8-10 сынып) СБЗ (ИСН) (7,11 сынып), Мазасыздық тесті (5-6 сынып) |
«Психикалық денсаулықты сақтау дағдылары» |
«Суицид превенциясы және өмірлік дағдыларды қалыптастыру» бағдарламасы бойынша алдын-алу тренингтері
|
|
Қараша-желтоқсан |
педагогтар |
|
Дәрістер «Балалар мен жасөспірімдер арасындағы суицидтің алдын алу шаралары туралы» |
|
«Балалар суицидінің алдын-алу бойынша сынып жетекшілерге арналған нұсқаулық әдістеме» «Балалармен қарым-қатынас ережелері»
|
Желтоқсан-қаңтар |
|
ата-аналар
|
Баланың мазасыздық деңгейін бағалау Захаров тесті (сұраныс бойынша)
|
Жадынама «Ата-аналар үшін ескертулер» «Балалардың эмоционалды мәселелері» «Теріс және жағымсыз эмоциялар» |
«Ересектерге арналған жазба» |
Жыл бойы |
||
СӨС қалыптастыру бойынша психологиялық қолдау бағдарламасы. Жыныстық тәрбие мен зорлық-зомбылықтың алдын-алу
Міндеттері: Денсаулықты ең маңызды құндылық ретінде ұсыну. |
оқушылар |
Сауалнама |
«Төтенше жағдайдағы мінез-құлық» сабағы 1-3 с.
|
«Салауатты өмір салты» сабағы 4-7 с.
|
«Нашақорлықтың, алкоголизмнің, темекі шегудің алдын-алу» сабағы 8-11 с.
|
Жыл бойы |
педагогтар |
Сауалнама |
|
|
Кеңес беру «Балалық шақтағы салауатты өмір салты - бүкіл өмір үшін денсаулық кепілі!» |
||
ата-аналар
|
Сауалнама |
|
|
|||
ОЖСБ/ ҰБТ қорытынды аттестацияға оқушылардың дайындығын психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: Жоғары сынып оқушыларының алдағы емтихандарға қатысты алаңдаушылығын азайту, олардың қабілеттеріне сенімділікті арттыру |
оқушылар |
Сауалнама |
|
Тренинг «Табысқа жетер жол» |
«ОЖСБ/ ҰБТ-ға дайындық бойынша тәжірибелік кеңестер» жадынамалар |
2 жартыжылдық
|
педагогтар |
Сауалнама |
«ҰБТ-ға дайындық пен сәтті тапсырудағы психологиялық жайлылық»
Ата-аналар жиналысы «Ата-аналардың рөлі және олардың емтиханға дайындалудағы практикалық көмегі» |
Дөңгелек үстел «Психолог кеңесі» |
|||
ата-аналар
|
Сауалнама |
|
«Балаларға емтиханға дайындалуға қалай көмектесуге болады» жадынамасы Жоғары сынып оқушыларының ата-аналарына арналған «Емтихан кезіндегі стресстің алдын-алу» психологиялық-педагогикалық дәрісі |
|||
Ерекше қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: мүмкіндігі шектеулі балалардың әлеуметтік бейімделуіне ықпал ету, олардың психологиялық кедергілерін жою |
оқушылар |
Баланың мазасыздық деңгейін бағалау Захаров тесті
|
|
«Көмекші» бағдарлама сұраныс бойынша |
|
Жыл бойы |
педагогтар |
|
«Дағдарыс және оны жеңу жолдары» |
|
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған мәліметтер қорын толықтыру (ЗПР, үйде оқитын мүгедек балалар, оқымайтын мүгедек балалар) ПМПК ынтымақтастық |
||
ата-аналар
|
Баланың мазасыздық деңгейін бағалау Захаров тесті
|
«Отбасы және оның денсаулығы нашар баланы тәрбиелеудегі рөлі» |
|
|
||
Оқудағы қиындықтары бар оқушыларды психологиялық қолдау бағдарламасы
Міндеттері: Оқушыларға оқу қиындықтарын жеңуге көмектесу |
оқушылар |
Оқушылардың зияткерлік қабілеттерін диагностикалау М.Битянова Сәтсіздік себептерін анықтау |
|
«Танымдық процестерді дамыту» бағдарламасы 1-4 сыныптар «Миға арналған кинезиологиялық жаттығулар» бағдарламасы 5-9 сынып «Оқуды үйрену» 1-11 сынып |
|
Жыл бойы |
педагогтар |
|
«Балалардың жеке қабілеттерін ескере отырып оқушылармен қарым-қатынас» |
|
«Оқушылардың бейімделуіне жағдай жасау» Үлгерімі төмен және үлгермеуші оқушылардың мәліметтер қоры |
||
ата-аналар
|
|
«Махаббат педагогикасы» «Баланың жеке қабілеттері мен бейімділігі» «Психофизиологиялық жетілу» ата-аналарға арналған жадынама |
|
|
Педагог-психолог: Р.Р.Абилкаирова