Коучинг жоспары 05.01.2021 ж.
Коучингты өткізуші |
Мухамедьярова Галия Ерсаиновна |
||||
Өтетін орны |
КММ «Ортақ орта мектебі» |
||||
Коучинг тақырыбы |
Мектептегі білімнің сапасын дамытудың жаңа мүмкіндіктері. |
||||
Жалпы мақсаты
|
Қазақстандағы білім беруді дамытудың 2020-2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасының мақсаты: Қазақстандық білім мен ғылымның жаһандық бәсекеге қабілеттілігін арттыру және жалпыадамзаттық құндылықтар негізінде тұлғаны тәрбиелеу және оқыту. Міндеті: Педагог кәсібінің жоғары мәртебесін қамтамассыз ету, Қалалық және ауылдық мектептердің білім алушылардың арасындығы білім сапасындағы алшақтықты қысқарту; Білім алушының зияткерлік, рухани-адамгершілік және физикалық дамуын қамтамассыз ету |
||||
Міндеттері |
1.Пән бойынша мұғалімдерге оқушылармен жұмыс істеуде білім, білік, икем дағдыларын қалыптастыруға бағыт беру. 2 Тапсырманы орындауда қорытынды жасай білуге үйрету. 3 Мұғалімдерге оқушының қызығушылығын арттыру бойынша шығармашылық ізденістеріне көмектесу, оның жолдарын анықтай білуге баулу. |
||||
Күтілетін нәтижелері: |
Тапсырмаларды орындау барысында жаңа білім мазмұнына сай жұмыс бағытын меңгереді. |
||||
Түйінді идеялар: |
Жаңа білім мазмұны арқылы табысты оқытуға қол жеткізеді. |
||||
Дереккөздер және құралдар |
Ғаламтор, слайд, бейнебаян, интерактивті тақта, постерлер, маркерлер, стикерлер/түрлі-түсті/ |
||||
Коучингтің өтілу барысы |
|||||
Бөлімдері |
Уақыт |
Коучтың іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||
Ұйымдастыру |
1 мин |
Қатысушыларды қарсы алу, олармен амандасу |
Қатысушылар орналасады |
||
Тренинг
|
5 мин
|
«Мұғалімге қажет...» тренингі арқылы мұғалімдерге 5 қажеттілік туралы жазу ұсынылады. Мұғалімдерге 5 қажеттіліктің ішіндегі бүгінгі білім жүйесіндегі өзгерістер, яғни өзгеру қажеттігін жазған мұғалімдердің пікірлерін тыңдау |
Стикерлерге жазып орындайды. |
||
Топқа бөлу |
2 мин |
Аттары жазылған түрлі - түсті қағаз қиындылары арқылы топқа бөлінеді. 1-топ Білім 2-топ Білік 3-топ Дағды |
Топтарға бөлініп отырады
|
||
Ой шақыру |
6 мин |
Қызығушылықты ояту Көлеңке туралы бейнебаян көрсету Бейнебаян мазмұнына байланысты топтарға тапсырмалар беріледі 1-топ 2- топ 3-топ |
Бейнебаян бойынша берілген тапсырманы орындап , өз жауаптарын қорғайды
|
||
5 минут |
Бейнебаян тыңдату Білім мазмұнын жаңарту. |
Бейнебаян тыңдайды |
|||
Практикалық жұмыс (топтық жұмыс) |
10мин |
Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі. 1-топ Жаңартылған білімге- жаңаша көзқарас (Эссе жазу) 2-топ 2017 жылғы білім реформасы: басты өзгерістер қандай ? (Кластер құру ) 3-топ Елбасы жолдауы Білім беру саласын қандай өзгерістер күтіп тұр? ( Ассоциация әдісі)
|
Әр топ постер қорғайды Өз ойларымен ойды аяқтайды |
||
«Теориялық білімді жинақтау» |
5 мин |
Әр топ өз жазғандарын қорғайды |
Әр топтан бір адам |
||
2 мин |
|
Топтар бір-бірлерін бас бармақ әдісі арқылы бағалайды |
|||
Кері байланыс |
3 мин |
|
Өз көңіл күйлерін, алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерге жазып білдіреді
|
||